Каталог товарів
Клієнту
Мова:
Тема сайту:
+380635570699
Наша адреса
м. Черкаси вул.Нижня Горова 4 кв 64
Телефони
Графік роботи
  • Понеділок – п'ятниця з 10:00 до 18:00 (перерва о 12:00 – 13:00). Субота – неділя – вихідні.
E-mail
Перейти до контактів
0 0
Каталог
Головна
Закладки
0
Порівняти
0
Контакти

Доставка

            Ми прагнемо, щоб ваші покупки були максимально зручними та швидкими.

Доставка безкоштовна для замовлень товару на суму від 2500 грн, при повній оплаті.

Відправляємо замовлення, які оформлені до 12:00 - у той же день!

 


Методи доставки:
 


  

Новою Поштою (адресно, на відділення, у поштомат)    


Термін доставки: 1-2 дні

Форма оплати:

- Повна оплата на р/р.
- Передплата 300 грн + Накладений платіж (післяплата), при отриманні товару.

Будь ласка, врахуйте комісію “Нової пошти” за послугу “Накладений платіж”: 20 грн + 2% від суми замовлення.

На поштомат післяплатою не надсилаємо, відправка можлива тільки на відділення НП.

Вартість доставки - за тарифами компанії "НОВА ПОШТА"

 


Важливо! Вказуйте ваші повні дані: ПІБ, контактний номер телефону, номер відділення та своє місто.

Будь ласка, перевіряйте посилку на відділенні “Нової Пошти”.

У разі пошкоджень, оформлюйте претензію безпосередньо у відділенні, оскільки після передачі у доставку ми відповідальності за посилку не несемо.

 


Відстеження замовлень

Після відправки ми надсилаємо номер посилки в Інстаграм або у Viber, що дозволяє вам легко відстежувати статус доставки на сайті та у додатку «Нової пошти».

Звертаємо вашу увагу на те, що якщо посилка у відділенні Нової пошти зберігається довше безкоштовного періоду - ми зберігаємо за собою право оформити повернення посилки без попередження клієнта. Просимо ставитись до цього з розумінням.

УкрПоштою (адресно, на відділення)

Термін доставки: 2-5 днів

Форма оплати:

- Повна оплата на р/р.

Вартість доставки - за тарифами компанії "Укрпошта"

Важливо! Вказуйте ваші повні дані: ПІБ, контактний номер телефону, індекс та своє місто

 


Повернення товару

Згідно з Законом України «Про захист прав споживачів», БАДи (біологічно активні добавки) можна повернути винятково у разі, якщо продукт є непридатним до споживання (містить сторонні речовини та/або предмети, пошкоджений в інший спосіб та/або зіпсований у результаті механічних, та/або хімічних, та/або мікробних факторів).

Заводський брак продукції підлягає поверненню і заміні.

Усі пересилання такого товару здійснюються за рахунок магазину.

В інших випадках БАДи вважаються дієтичною добавкою, тобто харчовим продуктом і не підлягають поверненню або обміну, тому перевіряйте своє замовлення у присутності кур’єра або персоналу «Нової пошти» та у разі пошкоджень одразу оформлюйте повернення.

Будь ласка, будьте уважні при перевірці товару у замовленні!

Модули для Opencart